Távoli szoftverkarbantartás ::
Vállaljuk Windows 8 / Windows 8.1 / Windows 10 / Windows 11, operációs rendszerekkel működő számítógépek távoli szoftver karbantartását otthonában *.
Karbantartás alatt a következő szolgáltatásokat értjük:
- szoftverfrissítés,
- vírusmentesítés,
- adware-ek eltávolítása,
- driverek frissítése,
- szaktanácsadás,
- gép/szoftverek felügyelete,
- ha lelassul a gép – a felesleges file-ok eltávolítása,
- rendszeroptimalizálás
Vállaljuk rendszergazda feladatok ellátását, úgy, hogy ki sem kell tennie lábát otthonról.
A rendszer előnye:
- nincs kiszállási díj,
- nincsenek földrajzi távolságok,
- nem kell idegent lakásába beengednie,
- nem kell szabadságot kivennie, amíg munkaidőben a szervizest várja,
- nem kell gépét szervizbe vinnie,
- nem kell gépét szervizben hagynia,
- azonnali megoldást találunk problémáira,
- a távoli eléréshez gépén semmit nem kell konfigurálnia.
Az Ön biztonsága az elsődleges. A Helpdesk szoftver működése, azaz a távoli elérés biztonságos csatornákon történik. Nem kerülnek ki személyes adatai. A rendszer igény szerint a következőképpen is használható [feltelepítés nélküli változatban]: Csak akkor lehet gépébe belépni, ha Ön az aktuális jelszót a Helpdeskessel közli. Ez a jelszó csak a pillanatnyi kapcsolatra érvényes. Újabb belépéshez, újabb jelszó szükséges.
A távoli támogatást biztosító kliens letöltése:
* A távoli elérés minimális feltétele, hogy az Internetet elérje a gép, és a kommunikációhoz szükséges ingyenes kliens szoftver fusson a gépen.