Távoli szoftverkarbantartás ::

Vállaljuk Windows 8 / Windows 8.1 / Windows 10 / Windows 11, operációs rendszerekkel működő számítógépek távoli szoftver karbantartását otthonában *.
távoli szoftverkarbantartás 

Karbantartás alatt a következő szolgáltatásokat értjük:

-          szoftverfrissítés,
-          vírusmentesítés,
-          adware-ek eltávolítása,
-          driverek frissítése,
-          szaktanácsadás,
-          gép/szoftverek felügyelete,
-          ha lelassul a gép – a felesleges file-ok eltávolítása,
-          rendszeroptimalizálás

 
 

Vállaljuk rendszergazda feladatok ellátását, úgy, hogy ki sem kell tennie lábát otthonról.

A rendszer előnye:

-          nincs kiszállási díj,
-          nincsenek földrajzi távolságok,
-          nem kell idegent lakásába beengednie,
-          nem kell szabadságot kivennie, amíg munkaidőben a szervizest várja,
-          nem kell gépét szervizbe vinnie,
-          nem kell gépét szervizben hagynia,
-          azonnali megoldást találunk problémáira,
-          a távoli eléréshez gépén semmit nem kell konfigurálnia.

Az Ön biztonsága az elsődleges. A Helpdesk szoftver működése, azaz a távoli elérés biztonságos csatornákon történik. Nem kerülnek ki személyes adatai. A rendszer igény szerint a következőképpen is használható [feltelepítés nélküli változatban]: Csak akkor lehet gépébe belépni, ha Ön az aktuális jelszót a Helpdeskessel közli. Ez a jelszó csak a pillanatnyi kapcsolatra érvényes. Újabb belépéshez, újabb jelszó szükséges.
 
A távoli támogatást biztosító kliens letöltése:

 
* A távoli elérés minimális feltétele, hogy az Internetet elérje a gép, és a kommunikációhoz szükséges ingyenes kliens szoftver fusson a gépen.
(C) 2017 M.BIT Kft. || Az Ön számítógépének IP címe: 3.133.108.157 neve: ec2-3-133-108-157.us-east-2.compute.amazonaws.com